Złożenie zlecenia nadruku, lub zakup odzieży reklamowej z nadrukiem jest możliwy po uprzednim kontakcie i uzgodnieniu warunków realizacji oraz płatności. Zlecenia przyjmujemy drogą mailową, osobiście w biurze, lub telefonicznie. W przypadku zamówień mailowych i telefonicznych należy wziąć pod uwagę, że płatność następuje przed realizacją zlecenia – na podstawie faktury Proforma. Realizację zlecenia rozpoczynamy po wpłynięciu środków na konto lub wpłacie gotówkowej. Aby prawidłowo wycenić i złożyć zamówienie potrzebny jest projekt nadruku (najlepiej jeżeli będą to pliki wektorowe w programie Corel do X3 – ai, eps, svg, cdr, cmx – lub mapy bitowe o możliwie jak najlepszej rozdzielczości- psd, tiff, png, JPG. itp.). W przypadku bitmap konieczna będzie dodatkowa „obróbka” graficzna, w celu dostosowania grafiki do przygotowalni sitodrukowej. Jakość przesłanych plików ma kluczowe znaczenie dla efektu nadruku. W przypadku modyfikacji dosłanego wzoru lub stworzenia nowego projektu graficznego, trzeba liczyć się z dodatkową opłatą (praca grafika komputerowego).
Wycena zlecenia następuje po określeniu wszystkich potrzebnych do wyceny parametrów, jak:
• rodzaj wyrobu (koszulka, bluza, koszulka damska lub inny gadżet reklamowy) • ilość zamawianych sztuk • kolorystyka wyrobu • ilość kolorów drukowanych • wielkość nadruku (najlepiej podać szerokość grafiki w cm) • umiejscowienie – (przód na środku, na plecach, karczek itp.) • kolorystyka wzoru (najlepiej wg wzornika Pantone), ewentualnie określenie koloru przyporządkowane do innych systemów mieszania farb (CMYK, RAL, RGB itp.) • termin realizacji zlecenia • dane do kontaktu, faktury i wysyłki kurierskiej
Przy zleceniach powyżej 50 sztuk
wysyłamy do akceptacji klienta wizualizację komputerową. Dołączamy również informację o terminie realizacji oraz wycena. Dopiero po zaakceptowaniu wizualizacji oraz wyceny przez klienta ,przystępujemy do druku. Akceptację wizualizacji prosimy odsyłać na adres mailowy, dzięki temu unikniemy nieporozumień.